سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت بیمه

طراحی سایت بیمه

با پیشرفت ارتباطات و تکنولوژی، اغلب خدمات روزمره به شکل آنلاین انجام می شوند. در عصر امروز مردم مایل هستند تا اکثر کارهای خود را اینترنتی انجام دهند تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند. با در نظر گرفتند چنین شرایطی، بسیاری از کسب و کارها تصمیم گرفتن خدمات خود را تا حد امکان به شکل آنلاین و در غالب خدمات اینترنتی به مردم ارائه دهند.
دفاتر بیمه نیز یکی از این کسب و کارها هستند که می توانند به شکل غیرحضوری و آنلاین از طریق وب سایت به مردم خدمت رسانی کنند. با توجه به این که مشاغل مربوط به بیمه ارباب رجوع بسیاری دارند انجام خدمات به صورت الکترونیکی می تواند از حجم شدید پاسخگویی پرسنل به مراجعین به صورت فیزیکی بکاهد. با این وصف طراحی سایت بیمه برای مشاغل مرتبط با این صنف بسیار حائز اهمیت است. با توجه به درصد بالای مراجعه کننده به وب سایت های دولتی یا خدماتی ضروری است تا در پروسه طراحی سایت دقت زیادی به خرج دهید.
در نظر داشته باشید وب سایتی که طراحی می کنید، در حقیقت ویترین کار شما است که خدمات شما را به مشتریان نمایش می دهد. پس برای اینکه این ویترین اصولی و کامل باشد، نیازمند بهینه سازی است. در این مطلب از وب سایت نونگار در نظر داریم تا کلیه الزامات مورد نیاز برای طراحی سایت بیمه را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید.

طراحی سایت بیمه

امروزه شاید یکی از شدیدترین رقابت ها در دنیا رقابت در صنعت بیمه باشد. ممکن است بسیاری از مردم از تفاوت هایی که بین انواع بیمه و کیفیت آن ها وجود دارد اطلاعی نداشته باشند. و حتی ممکن است ندانند که مثلا یک شرکت، بیمه مد نظر او را ارزان تر و با خدماتی بهتر از شرکت دیگر ارائه می دهد. در این فضای رقابتی شدید طراحی سایت بیمه کمک بسیار زیادی را به شما می کند و باعث افزایش اعتبار نمایندگی شما بین مشتریان میشود. همچنین باعث افزایش اعتبار شما در بین مشتریانتان می شود و در برند سازی شما تاثیر بسیار زیادی دارد. طراحی سایت بیمه از هزینه هایی هنگفتی که باید برای تبلیغات بپردازید جلوگیری می کند و خود باعث تبلیغات ارزان قیمتی مثل ایمیل مارکتینگ، گذاشتن آگهی در سایت های تبلیغاتی و بهینه سازی طراحی سایت برای موتورهای جستجو گری مانند گوگل می شود.

کارگزاری رسمی بیمه چه کاری انجام می دهد؟

شاید تصور همه ما از بیمه خدمات درمانی یا خدمات مربوط به تصادفات خودرو باشد اما در واقع خدمات کارگزاری های بیمه گسترده تر از این حرف هاست.
شرکت های بیمه در حال حاضر خدماتی نظیر بیمه عمر، بیمه بازنشستگی، بیمه های مربوط به آتش سوزی، کشاورزی، پرورش دام و… را رائه می دهند. در ادامه شما را با انواع بیمه اشنا می کنیم. بی شک آشنایی با این خدمات در طراحی کامل تر سایت بیمه کمک کننده است.

انواع بیمه

بیمه انواع گوناگون و مختلفی دارد که در این بخش به معرفی هر یک از آن ها می پردازیم.

بیمه مسافرتی

شاید با خدمات بیمه مسافرتی آشنایی نداشته باشید. حادثه هیچوقت خبر نمی کند و همیشه در کمین است. اکثر ما سالانه چندین بار سفر می کنیم. در طول سفر نمی دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد. بی شک داشتن یک بیمه مسافرتی می تواند خیال مان را در سفر آسوده تر کند.

بیمه اتومبیل

بیمه اتومبیل از جمله پرطرفدارترین خدمات بیمه هاست که خسارت های ناشی از تصادف، سرقت و آتش سوزی را برای اشخاص ثالث و سرنشینان جبران می کند. بیمه اتومبیل را می توان به دو بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه تقسیم کرد.

بیمه عمر و بانشستگی

یکی از بیمه هایی که اشخاص مسن می توانند از آن استفاده کنند، بیمه عمر و بازنشستگی است. این نوع بیمه علاوه بر اینکه در زمان حیات، فرد را تحت پوشش خود قرار می دهد، در هنگام فوت فرد نیز کارایی دارد. فرد بیمه گذار این امکان را دارد که با پرداخت هزینه ای، پوشش مورد نظر خود را انتخاب و بیمه متناسب را از بیمه دربافت کند.در طراحی سایت بیمه بهتر است برای خدمات مهم یک منوی مجزا در نظر گرفته شود.

بیمه آتش سوزی

در حالت عادی و بدون خرید پوشش، بیمه آتش سوزی خسارت های مالی ناشی از صاعقه، انفجار و آتش سوزی را جبران می کند. توجه داشته باشید که در این بیمه، تنها خسارت های مالی جبران می شود نه خسارت های جانی، بنابر این اگر خدایی نکرده فرد در حادثه صدمه ببیند، ان بیمه او را تحت پوشش قرار نمی دهد.خوب است تا اطلاعات مهم هر یک از خدمات تان را در صفحه خاص خود به صورت بنر هشدار دهید.

لزوم طراحی سایت بیمه

امروزه ادامه کار با روش های خدمت رسانی به شکل حضوری، کمی قدیمی شده است و می توان گفت که دیگر کارآمد نیست، به خصوص همزمان با شیوع ویروس کرونا در جهان، کسب و کارهای اینترنتی کارایی بیشتری دارند. افرادی که برای وقت و سلامت خود ارزش قائل هستند نیز تمایل ندارند که برای امور روزانه خود به این طرف و آن طرف بروند و حضوری کارهای خود را به سرانجام برسانند.
به بیانی بهتر می توان گفت که اکثر افراد به منظور صرفه جویی در وقت، هزینه و مهم تر از همه سهولت کارها، به دنبال خدمات آنلاین هستند و تمایل دارند که کارهای خود را اینگونه پیش ببرند.
از این رو طراحی سایت خدماتی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. اگر شما دفتر بیمه داشته باشید، در بهترین حالت، ممکن است تنها افراد محلی به شما مراجع کنند، اما با طراحی سایت به یک منطقه محدود نمی شوید و می توانید موقعیت های بیشتر و بزرگ تری کسب کنید.
با طراحی سایت بیمه می توانید ظرفیت این را داشته باشید که به دورترین نقاط کشور، از شمال تا جنوب خدمت رسانی کنید و تحولی عظیم در حرفه خود پدید آورید.

قیمت طراحی سایت بیمه

قیمت طراحی سایت بیمه، بسته به امکانات و خصوصیت های متفاوت یک وب سایت، کاملا متفاوت است. یکی از عواملی که می تواند در قیمت طراحی سایت بیمه تاثیر گذار باشد،به کار گیری سرور بسیار قدرتمند است.

مراحل راه اندازی سایت بیمه

به موفقیت رسیدن سایت های بیمه ای گوناگون، می تواند این انگیزه را برای کسانی که به فکر راه اندازی سایت بیمه هستند، به وجود آورد. اما لازمه رسیدن به این موفقیت، رعایت اصول، قوانین و مقررات مربوطه است.
یک سایت بیمه اگر به درستی و طبق اصول و قاعده راه اندازی شود، می تواند مشتریان بسیاری را به سوی خود جذب کند. در ادامه با انواع بیمه آشنا خواهید شد.
مراحل طراحی سایت بیمه به شرح زیر است:
خرید دامنه و هاست
طراحی ui و ux
کد نویسی اختصاصی قالب سایت
تولید محتوای متنی صفحات داخلی

امکانات طراحی سایت بیمه ایده آل

یک سایت بیمه خوب باید داری امکانات و ویژگی های زیر باشد:
1. دارای منوی معرفی انواع مختلف بیمه و توضیح خدمات آن ها باشد.
2. دارای بخش معرفی شرکت باشد.
3. دارای قسمت تماس با ما باشد.
4. آدرس نمایندگی های پر طرفدار را داشته باشد.
5.قابلیت دسته بندی انواع بیمه را داشته باشد.
6.قابلیت پردات آنلاین بیمه نامه را داشته باشد.
7.قابلیت ارائه پیشنهادات مشابه مطابق با جستجوی کاربر داشته باشد.
8. قابلیت سفارش بیمه نامه همراه با فرم درخواست بیمه را داشته باشد.
9. قابلیت برگزاری نظرسنجی آنلاین از کاربران
10.تمدید بیمه نامه و همچنین پرداخت اقساطی آنلاین
و ...

جمع بندی در خصوص طراحی سایت بیمه

طراحی سایت بیمه این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به عنوان یک برند معتبر خدمات بیمه، در سطح کشور شناخته شوید. راه اندازی یک وب سایت اصولی که طبق قانون و اصول استاندارد طراحی سایت باشد، می تواند موفقیت کسب و کار شما را چند برابر کند. بنابراین چنانچه دارای شرکت بیمه هستید اما هنوز فعالیت خود را به شکل آفلاین پیش می برید، بهتر است به فکر طراحی سایت باشید تا بتوانید به کسب و کار خود رونق ببخشید.
طراحی سایت هزینه نیست، سرمایه‌گذاری و آینده اندیشی است.